managed EDI

managedEDI er løsningen hvis I har en EDI afdeling I ønsker at udlicitere, eller i skal i gang med EDI med alle Jeres leverandører og / eller alle Jeres kunder, og ikke ønsker at opbygge en EDI afdeling med alle de kompetencer, der kræves.

Men en managedEDI løsning varetager nemEDI alle Jeres EDI behov, så I ikke selv behøver at opbygge en EDI afdeling. I slipper altså for investering i kompetencer, hardware og software, og lader i stedet nemEDI om at varetage det hele. Hele løsningen kører selvfølgelig i skyen, så hvis der er API adgang til Jeres økonomisystem, skal der ikke installeres noget software on premises.

En managedEDI løsning er skræddersyet til Jeres behov, og kan indeholde et udvalg af nedenstående elementer.

Dokumentation til kunder og leverandører

nemEDI udarbejder og vedligeholder dokumentation af Jeres EDI formater, lige til at sende til kunder og leverandører, så de ved hvilke standard formater de skal overholde for at sende Jer EDI , og hvilke formater de kan forvente at modtage fra Jer.

Onboarding af kunder og leverandører

nemEDI sørger for onboarding af Jeres kunder og leverandører, opsætter kommunikationskanaler, validerer de tilsendte EDI formater, og kommunikerer med kunder og leverandører om de rettelser, der skal foretages for at de overholder de udgivne standard formater. I leverer bare en liste over de partnere I skal kommunikere med, så står vi for resten.

Validering af indkommende dokumenter

nemEDI validerer selvfølgelig de dokumenter, der kommer ind til Jer fra Jeres samhandelspartnere, så de er i overensstemmelse med de krav I har sat op til dokumenterne. I undgår altså at få ugyldige dokumenter ind I jeres system med alle de udfordringer det kan give, og afsenderen får en meddelelse om hvad der er galt med det dokument de har sendt.

Adgang til egen portal

I får adgang til Jeres egen EDI portal, hvor I kan følge alle de EDI dokumenter I sender og modtager i real time. I EDI portalen er der gode søgemuligheder på f.eks. modtager, afsender, dokumenttype, dato osv, så I nemt og hurtigt kan finde netop det dokument I er på jagt efter. I portalen kan I naturligvis også rette det enkelte dokument og gensende det.

Udvidet support

Som en del af en managedEDI løsning kan I tilvælge support udenfor vores normale åbningstid, således at I altid kan få hjælp her og nu. Ligeledes kan vi lave en aftale om, at vi supporterer Jeres EDI partnere, så I slet ikke behøver at forholde Jer til EDI.

Dedikeret kontaktperson

Som en del af en managedEDI løsning kan I også tilvælge at få Jeres egen dedikerede kontaktperson i supporten, så det primært er denne person der hjælper Jer. Det betyder selvfølgelig ikke at resten af support holdet ikke kan hjælpe i forbindelse med ferie og sygdom, men det vil primært være Jeres dedikerede kontaktperson I kommer til at tale med.

Dedikeret telefonnummer

En anden mulighed med en managedEDI løsning er, at I får et dedikeret telefonnummer og dedikeret EDI support mail, hvor vi svarer med Jeres firmanavn, så Jeres kunder og leverandører i princippet ikke ved at de ikke ringer til Jer.

I det hele taget er vi åbne for at skræddersy netop den managedEDI løsning, der passer bedst muligt til Jeres behov.

Hvis du brug for en uforpligtende snak om en managedEDI løsning, så udfyld kontaktformularen nedenfor.

Du kan også sende os en mail på info@nemedi.dk eller slå på tråden på telefon 6089 7755, så finder vi ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.